Baner

Colonia Iader

Aktivnosti - Aktualnosti
Utorak, 30 Travanj 2019 12:32

Dana_1.travnja 2019. okupili smo se na Autobusnom kolodvoru te u 9 sati krenuli u Zadar.

Na seminar su s nama još putovali i učenici drugih srednjih i osnovnih škola. U busu smo podijeljeni u 5 grupa u kojima smo ostali do kraja našeg druženja. Atmosfera u busu je bila odlična od samog početka. Konačno smo stigli u Zadar gdje smo imali slobodno vrijeme, zatim su nas profesori proveli po najvažnijim zadarskim znamenitostima.

Vidjevši morske orgulje, Trg pet bunara, crkvu sv. Donata i još mnogo toga zaputili smo se prema hostelu. Smjestili smo se te poslušali predavanje o antičkoj povijesti Zadra. Navečer smo dobili i naš prvi zadatak. Trebali smo napisati esej po grupama. Tema eseja bila je Rimska žena , što je ujedno bila i tema ovogodišnjeg seminara. Prvi smo dan završili gledanjem dokumentarnog filma o ženama koje su promijenile povijest Rima. Drugog smo jutra nakon doručka imali predavanje o ženama u Rimu te kasnije lektorat na istu temu. Ručavši zaputili smo se u Muzej antičkog stakla. U muzeju je bilo vrlo zanimljivo te smo imali prilike uživo gledati kako se izrađuju stakleni predmeti. Nakon tog smo se vratili u hostel gdje se održala prva likovna radionica. Zadatak smo opet izvršavali u grupama a trebali smo napraviti dva kataloga ljepote. U njemu je prikazana odjeća Rimljanki, njihova obuća, nakit, frizure…

Navečer smo radili na esejima i pogledali nastavak jučerašnjeg filma. Slijedećeg smo dana išli na otok Ugljan u mjesto Muline gdje smo skupljali komadiće razbijenog tanjura te smo onda morali otkriti šta znače rečenice napisane latinskim. Zatim smo imali slobodno vrijeme koje smo proveli razgledajući otok, ručali smo te se vratili natrag u hostel. Imali smo još jednu likovnu radionicu te smo radili na esejima, ostali dio večeri imali smo slobodno. Četvrto jutro imali smo ponovno lrktorat na kojem smo prevodili Tacita. Cijelo smo poslijepodne dovršavali svoje kataloge, dodajući završne detalje. Navečer smo opet radili na esejima i uvježbavali svoje uloge. Slijedećeg smo jutra imali vremena provježbati još jednom tekst, a zatim smo ga svima prezentirali kroz igrokaz. Profesori su nam podijelili nagrade te smo nakon ručka krenuli prema Zagrebu. Svi smo se fantastično proveli, zabavili, puno toga naučili, upoznali puno novih ljudi, sklopili mnoga prijateljstva i sigurno će nam svima dugo ostati u sjećanju ovaj zadarski seminar.