Gimnazija

Knjižnica NKG-a

Grčka večer - osvrt

Aktivnosti - Kultura
Subota, 15 Svibanj 2010 18:45

Dan Otvorenih vrata prilika je da učenici i profesori pokažu školu u najboljem svjetlu i privuku što veći broj osmaša da postanu budući NKG-ovci.

Ove godine bila je Grčka večer. Pripreme su trajale više od mjesec dana i uloženo je jako puno truda i vremena. Učenici su redovito izostajali s nastave, heh, uvježbavali predstavu, izrađivali sapune, nakit, tanjuriće... Profesori su imali razumijevanja za to, a većina ih je i sama sudjelovala u pripremama. Zadnja dva dana u školi je vladala panika jer je svima bilo do toga da sve dobro ispadne i da bude bez greške. Tako je i bilo.

Petak, 18.30 sati – počelo je. Zapaljena je olimpijska baklja na glavnom ulazu. Svi okupljeni pozvani su u razgledavanje škole - u Fidijinu radionicu, Afroditin salon, Zvjezdarnicu te kod Platona i Aristotela. Posjetitelji su mogli kupiti stvari koje su naši učenici izradili, okušati se u pisanju alfabeta, sudjelovati u kvizu i na raznim radionicama. Nakon razgledavanja svi smo otišli u svečanu dvoranu gdje se odvijao najvažniji dio večeri. Pjesmom su nas pozdravili zbor NKG-a i tamburaški orkestar „Kristofori“, ravnatelj je svima poželio dobrodošlicu, a učenici su nam pokazali ono što su marljivo pripremali. Izveli su predstavu „Zeusovo rođenje“ i oduševili publiku. Po pljesku publike zaključila sam da je najbolji dio predstave bio ples Kureta. Dečki su svojim žestokim i borbenim plesom oduševili sve. Nakon predstave uslijedila je dodjela nagrade „Ivan Merz“, a prvo mjesto osvojio je Tomislav Ditrih, učenik prvog razreda naše škole.

Nakon toga proglašen je i maturant generacije. Ove godine to je Josip Cota, učenik koji je našu školu predstavljao na raznim natjecanjima i osvajao zavidne rezultate. Josip je ove godine na državnom natjecanju iz grčkog osvojio prvo mjesto, a iz latinskog drugo. U svojem govoru obratio se i prisutnim osmašima te im preporučio NKG kao školu za nastavak njihovog obrazovanja. Sve je završilo prigodnim domjenkom na polukatu škole. Mislim da je ovo bila uspješna večer i da svi možemo biti ponosni kako smo predstavili našu školu. Nadam se da se i ostalim posjetiteljima svidjelo i da će od jeseni našom školom šetati mnoga nova lica.
Vidimo se! :)

učenica Nikol Haladić, 3C

Joomla 1.5 Templates by Joomlashack